ZPŮSOB DOPRAVY

Česká pošta – Balík do ruky

Doručení balíku na jakoukoliv adresu v ČR hned následující pracovní den při podání zásilky do rozhodné doby pobočky pošty. Adresát obdrží SMS nebo e-mail  s informací o pohybu balíku a to ode dne jeho podání. V řadě míst ČR se nabízí možnost Odpoledního doručení do 19:00. V Krajských městech se nabízí možnost doručení v Časových pásmech. Na webu i v mobilní aplikaci máte možnost Změnit termín i způsob doručení.

Cena s DPH – 89 Kč

Česká pošta – Balík na poštu

Nemusíte být v určitý čas na určitém místě – balík si vyzvednete na zvolené poště, a kdy se to hodí Vám. Adresát je informován o možnostech vyzvednutí prostřednictvím SMS nebo e-mailem již v den podání nebo v okamžiku uložení balíku na poště.

Cena s DPH – 79 Kč

On-line sledování balíku Česká pošta – https://www.postaonline.cz/trackandtrace
Pro bližší informace ohledně zásilky budete potřebovat číslo balíku, které naleznete následující den po expedování objednávky ve své e-mailové schránce.

Doprava zdarma při objednávce od 2 000 Kč.


Převzetí zboží:

Zákazník je povinen prohlédnout si zboží bezprostředně při jeho převzetí. Pokud je zjištěno mechanické poškození obalu výrobku, je zákazník za přítomnosti dopravce povinen zkontrolovat stav zboží, a v případě poškození vyhotovit záznam o poškození zásilky a nechat si tuto skutečnost potvrdit dopravcem.

I přestože je obal mechanicky neporušený a zboží je poškozeno, tak o této skutečnosti neprodleně informujte dopravce, který Vám zboží doručil. Jedná-li se o doručení Českou poštou, poškození zboží oznamte osobně v den doručení na jakékoliv pobočce pošty. V případě poškození zachovejte přepravní obal a výstelku pro nutnost správného vyřízení reklamace poškození přepravcem. Pokud tak nebude učiněno, reklamace poškození bude zamítnuta. Po následné dohodě je možné kupujícímu ihned expedovat nové zboží, poskytnout slevu nebo zákazník může odstoupit od smlouvy.
U zásilek, které byly doručeny Českou poštou je nutné poškození zásilky nahlásit v den doručení na nejbližší pobočce České pošty.

V případě nedodržení popsaného postupu, reklamace poškození nemůže být uznána.
Na pozdější reklamace způsobené vinou dopravy pak nelze brát zřetel a budou zamítnuty.


ZPŮSOBY PLATBY

Při doručení zboží na adresu, posíláme fakturu/daňový doklad automaticky na e-mail ihned po potvrzení dodání zboží od dopravní společnosti.

1. Platba při převzetí zboží / dobírka
Platba při převzetí je nejjednodušší a nejrychlejší způsob, jak za zboží zaplatit. Podle způsobu doručení si můžete vybrat mezi platbou v hotovosti nebo platbou platební kartou.
• Hotově – dobírkou
Při přebírání zboží od doručovatele – zboží hradíte v hotovosti řidiči dopravní společnosti nebo poštovnímu doručovateli. Vždy si prosím připravte potřebný obnos, urychlíte tím předání zásilky.

3. Převodem
Zvolíte-li platbu klasickým bankovním převodem, automaticky vám na e-mail pošleme zálohovou fakturu. Po připsání platby na náš účet na tentýž e-mail obdržíte daňový doklad.
Při platbě převodem předem:
• může být termín dodání ovlivněn termínem uhrazení platby (zboží expedujeme až po připsání platby na náš účet)
• je třeba, aby byla částka připsána na náš účet nejpozději do pěti pracovních dnů po potvrzení objednávky, v opačném případě ji lze považovat za zrušenou.